Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

niedziela, 21 listopada 2021

Aktualizuję dane :)

Wzięłam się z rańca do porządków. Mimo niedzieli :)

Wpierw zrobiłam sobie test na wirusa - ujemny ! :) Dodam, że nie szczepiłam się i proszę o nie komentowanie tej mojej decyzji.

Teraz siedzę i odświeżam kontakty blogowe. Niestety podczas mojej nieobecności tutaj, bloger wstawił jakieś udogodnienia i nowości, przez co przestały mi się wyświetlać niektóre, wcześniej dodane do ulubionych blogi. Staram się je odnaleźć bym mogła być na bieżąco.

Pozdrawiam niedzielnie!

11 komentarzy:

  1. Od razu kusi skomentować ��

    Zakładam, że zachowujesz się na tyle rozsądnie, że będziesz bezpieczna dla siebie i innych.

    I gratuluję braku ciąży ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam jedno i drugie :)

      Usuń
    2. A ja i tak się martwię...

      Usuń
    3. Rybko, co ma być to będzie, prędzej czy póżniej. Ale dzięki za troskę, doceniam.

      Usuń
    4. No ja się na to nie zgadzam
      Bo ja wiem, że ja nie chce wcześniej
      I nie znoszę przedwcześnie skazywania ludzi na śmierć

      Usuń
    5. Po prawdzie to chyba jest tak, że możemy sobie czegoś życzyć lecz czasem brak jest możliwości wyboru czy szansy. Trza trwać ile się da.

      Usuń
  2. Blogier jest straszny, co chwilę coś kombinuje. Mnie nie wpuszcza od razu komentarzy i nie wiem, jak to naprawić..
    A reszty nie komentuję, w końcu znasz moje zdanie:) Uważaj na siebie:)
    Ten rodzaj testu paskudnie mi się kojarzy. Mogli przynajmniej dizajn zmienić:)np. na kółeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wychodzimy z założenia, że decyzje są przemyślane. I zgodnie z życzeniem, nie będziemy komentować.
    My się zaszczepili. Też mieliśmy swoje powody i przemyślenia.
    Blogger czasem mnie wkurza. Ale jeszcze jest do ogarnięcia. Był taki okres w jego funkcjonowaniu, że za cholerę nie dało się wstawić nowych blogów na listę ulubionych. Teraz, odpukać, to się poprawiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam trochę przerwy w blogowaniu i nie miałam okazji doświadczyć problemów z bloggerem. Zauważyłam pojawienie się pewnych udoskonaleń. Na razie nie narzekam :) Dobrego tygodnia!

      Usuń