Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

piątek, 19 listopada 2021

Lata i liczby

Zainspirowana tekstem STOKROTKI zajrzałam na swój profil by sprawdzić ile u mnie lat minęło. Czas leci - to już 11 rok. Pewien szok przeżyłam jednak jak popatrzyłam na licznik ilości odwiedzin mojego profilu: ponad 12 tysięcy!!! Tyle właśnie osób chciało sprawdzić z kim ma do czynienia. Chyba jednak nie należę do tych, którzy przypadają do gustu. Mam 260 obserwatorów z czego większość to efekt moich wcześniejszych rozdawajek.

Wniosek: najłatwiej jest kupić głosy, dużo trudniej je zdobyć poprzez ciekawą narrację, zdjęcia i aktywny kontakt. Co zatem... pomyślę o tym potem?

"Ale może to dziś jest odpowiedni dzień... Ta chwila jest teraz ...Nie jestem już w wieku, w którym mogę sobie pozwolić na odłożenie na jutro tego, co należy zrobić od razu."

To troszkę zmodyfikowany tekst, który napisał Boucar Diouf, senegalski naukowiec, pisarz, gawędziarz i humorysta.

***

Na koniec tych rozważań kocio-foto.

Lula - na parapecie kuchennym, leżąc na starym chlebaku wygrzewa się w jesiennym słoneczku.





19 komentarzy:

  1. A liście jeszcze zielone za oknem na zdjęciu... Teraz pewnie już wszystko zleciało.
    Popatrzyłam i na swoje statystyki. Niespecjalnie różne od Twoich. Ale chyba nie o ilości chodzi w blogowaniu amatorskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, liście były wtedy, zdjęcie jest z początku października. Tak słonecznie i ciepło było... Teraz wszystkie opadły, siąpi i wieje. Zaczyna się najgorszy czas. A propos statystyk to nie zależy mi na oglądalności, to raczej ciekawostka socjotechniczna.

      Usuń
    2. Ale tam, zaraz najgorszy. Trzeba prząść, pierze drzeć, pieśni zawodzić, to zaraz lżej się zrobi i wesoło. :-)

      Usuń
    3. Teraz przed nami najkrótsze dni. Po ćmoku mogę już tylko te pieśni :)

      Usuń
    4. A mnie sen morzy. Oglądam sto razy widziane angielskie kryminały, albo czytam książki.

      Usuń
    5. Też tak mi się tak porobiło, że wolę oglądać te starsze produkcje filmowe. Może nie były idealne lecz miały to coś.

      Usuń
  2. Przejrzałam Twój blog pod kątem filcowania. Śliczności:)Ze statystykami różnie bywa. Często nabijają je booty, chyba tak to się nazywa, dlatego nie zwracam u siebie na to uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się spodobały moje prace. Troszkę zaniedbałam zarówno bloga jak i prace ręczne ale podnoszę się i będę działać. Pozdrawiam :) A te statystyki pal licho.

      Usuń
  3. Najwięcej zbierają blogi rakowe, zwłaszcza jeśli ktoś umiera,)

    Gratuluję blogowej cierpliwości!
    Musi lubisz te robotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiem, kibicowałam Chustce, pamięć i żal po Niej nadal we mnie tkwi. To była wspaniała osobowość. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Miło mi że Cię zainspirowałam :-)
    Zyczę wszystkiego najlepszego ... także jeśli chodzi o pisanie bloga.
    I generalnie dużo zdrowia ... bo ono najwazniejsze ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra inspiracja podnosi na duchu, dziękuję :) Rónież życzę Ci wszystkiego dobrego i oczywiście zdrowia!

      Usuń
  5. Musiałam sprawdzić, chociaż sama przestałam pisać
    Od początku - 1473472
    - obserwujących 114

    Tylko, trudno mi ustalić od kiedy prowadzę tego bloga. Jakieś 8 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wynik, łał! Ciekawostka zaiste, po co ludzie tak sprawdzają, czego więcej chcą się dowiedzieć poza tym co przekazuje się we wpisach i komentarzach? Pozdrawiam i zdrowia życzę :)

      Usuń
  6. A ze mnie blogerka jak...Nie mam pojęcia ile osób zajrzało.
    Chyba też 11 lat temu zaczęłam coś pisać.
    Pozdrowienia niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owieczkooo! jesteś na blogu od 2011 i Twój profil obejrzło 17415 osób. To nie są tajne dane :) Miłego popołudnia :)

      Usuń
  7. Obserwatorów mam znacznie mniej, ale czy to chodzi o ilość, czy o jakość? Bo wystarczy jak zagląda tych kilku, którzy Cię naprawdę lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że od niedawna jestem znów na blogu zrobiłam ten przegląd. Tak z ciekawości. Na ilości też mi nie zależy, zwłaszcza, że większość moich obserwatorów nie wykazuje tutaj żadnej aktywności.

      Usuń
  8. Stworzenie klimatycznej przestrzeni w ogrodzie to marzenie wielu miłośników zieleni. Kluczowe jest dobranie odpowiednich mebli, które będą odpowiadały zarówno naszym potrzebom, jak i charakterowi ogrodu. Warto rozważyć meble aluminiowe, które są lekkie, trwałe i łatwe w utrzymaniu. Dodatkowo, palenisko może dodać niezwykłego uroku wieczornym spotkaniom. Szczegółowe wskazówki na ten temat znalazłem w artykule pod linkiem: https://www.tvpolice.com.pl/publikacje/26691,jak-stworzyc-klimatyczna-przestrzen-w-ogrodzie-z-meblami-aluminiowymi-i-paleniskiem, który zawiera wiele praktycznych porad.

    OdpowiedzUsuń