Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

piątek, 23 lutego 2018

Bidy moje kochane

Wysterylizowałam wczoraj moje kotki.
Bo musicie wiedzieć, że (jak się okazało) to nie są dwie koteczki, tylko rodzeństwo.
Tak że mamy Miłkę i Heksora - (była Heksa).
Dowiedziałam się o tym jakiś czas temu.
Zaczęło być widać po prostu :)

Ale marzec idzie i marcowe zaloty również.
Z bólem serca więc poddałam kociaki koniecznemu zabiegowi.
Przygotowałam się do podróży solidnie (dwa kartony z otworkami, wzmocnione i oklejone folią, nawet imiennie opisane, jakby co) ale nie doceniłam kociaków. Po zaledwie 3 km trasy wylazły jednak z pudeł i opanowały samochód. Ciężko się prowadziło popatrując co chwila na kociska, ale poradziłam jakoś.
Po zabiegu wyglądały marniutko, żal było patrzeć.
Wszystko jednak przebiegło pomyślnie. Nad wyraz szybko się pozbierały. Już wieczorem kicały aż miło. Mają apetyt, przymilają się i zawzięcie czyszczą futerka.
Udało się :)
Te koteczki dają mi naprawdę dużo radości.

14 komentarzy:

  1. Ja bez litości sterylizuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że się zdecydowałaś na zabieg. Życzę kociastym zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam cienia wątpliwości, choć było mi ich żal za stres i ból jaki przeszły.
      Kociaste dziękują za dobre słowo!

      Usuń
  3. Pogłaskaj koteczki ode mnie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... a moja żona, kiedy mieliśmy paręnaście lat temu kociaka, udała się do weterynarza, aby rzeczonego kota wykastrować i... okazało się, że rzeczony kot był kotką :-)
    Hm. Sterylizacja, nie tylko kotek ale również suczek chroni od chorób nowotworowych, tak więc postapiłaś właściwie.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a Ty się nie przyznajesz że brałeś udział w sprawie, bo to żona przecież...
      Śmieję się, bo my też nie byliśmy w stanie dostrzec różnicy, do czasu :)
      A sterylizacja, moim zdaniem, powinna być bezpłatna. Wiadomo dlaczego.

      Usuń
  5. słuszna decyzja, Izo
    a rodzeństwo cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzeństwo cudne na zdjęciu, a w realu to dwa diabełki: gdzie się znajdą tam demolka.
      Lecz...kiedy przychodzą na przytulanki...wszystko im wybaczam :)

      Usuń
  6. Prześliczne kotki, aż miło popatrzeć. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń