Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

piątek, 12 sierpnia 2016

Z dużą parą :)

W minioną niedzielę, podczas X Folkloriady w Poraju odbyło się wręczenie nagród laureatom konkursu rękodzieła. Pochwalę się tu wygranym wyróżnieniem.
Moja makatka zdobyła nagrodę.
Jest nią parowe żelazko Tefal z wieloma funkcjami (których jeszcze dobrze nie znam :).
Liczna konkurencja startowała nawet z bardzo odległych stron naszego kraju.
A mnie się wydawało, że to tylko taki lokalny konkurs.
Ta pyzata z żelazkiem pod pachą to ja :)
Dziękuję, że trzymaliście kciuki i ... lecę prasować :)

12 komentarzy:

  1. Brawo! Wielkie gratulacje i ukłony dla artstki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie i oczywiścIe gratulujemy ale GDZIE MAKATKA?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i też pytam... GDZIE MAKATKA ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż napisałam gdzie, było kliknąć w makatka!
    Jest tutaj
    makatka
    Bardzo dziękuję za gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Obejrzałam makatki i bardzo mi się podobają. A pyzy tam nie widzę tylko fajną dziewczynę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedź człowieku na urlop to zaraz nagrodę Iza za makatkę dostaje. :) Bardzo gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Ela, nie patrzyłaś, to się zaraz zerwałam ze smyczy :)))
      Dziękuję za gratulacje i pozdrawiam!

      Usuń