Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

piątek, 29 października 2010

Warsztaty filcowania - czyli krzewienie kultury od podstaw!

Mimo mizernego wsparcia władz gminy Pilica - z pewną dozą niechęci nawet...:(
staram się doprowadzić do skutku pierwsze w tym rejonie Warsztaty Filcowania.
Jestem pełna nadziei, że znajdzie się w najbliższej okolicy grono osób chętnych do uczestnictwa w tych warsztatach, otwartych na poznawanie technik rękodzieła - filcowania i nie tylko! Zapraszam do rozpoczęcia fascynującej przygody z rękodziełem.

10 komentarzy:

  1. Wierzę,że będzie dobrze! byłam na takich warsztatach w miejscowości, w której uczę i panie, które to organizowały były zaskoczone, że chciało mi się... 3mam kciuki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa choć z Katowic trochę za daleko niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, życzę Ci wielu kursantów i dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To rewelecyjna propozycja! Jestem przekonana,że znajdziesz wielu chętnych.Wiem,że jeśli ktoś chce poznawać nowe,odleglości nie stanowią problemu.Na spotkania,ktore organizuję i prowadzę przyjeżdzają Panie z każdego zakątka Polski. Takie spotkania to niezwykłe doświadczenia.
    Trzymam kciuki,by układało się wszystko po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, a jak ja żałuję, że za daleko...a przede wszystkim czas...którego ciągle brak...ale na pewno znajdą się chętni

    OdpowiedzUsuń
  6. Co się stało że na Prząśniczce Twoja informacja o kursie znikła ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za słowa wsparcia!!! są mi teraz potrzebne, bo frekwencja będzie swoistym testem lokalnego środowiska. Pokaże to, czy faktycznie mieszkańcy są tak bardzo kulturalnie obojętni ? - tak bardzo, że aż trzeba było zrezygnować z działalności Domu Kultury!!!
    W dzisiejszych czasach to po prostu porażka:(

    ***omyłkowo dodałam tem post na Prząśniczkę i zaraz go wykasowałam (nie jest przecież w temacie)- ale ślad pozostał...

    OdpowiedzUsuń
  8. Los alpaqueros,
    Janusz, opanuj swoją ciekawość i wścibstwo:P To jest post Izy o kursie, a nie o tym, co się dzieje na naszym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjjj. ale ciapka ze mnie, chętnie bym się wybrała, a tu przegapiłam... może będą jeszce kiedyś takie zajęcia?

    OdpowiedzUsuń