Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

czwartek, 15 czerwca 2017

Nie mogę...

... no, po prostu nadal nie mogę nadrobić zaległości wpisów blogowych.
A parę tematów jest.
Trza porobić fotki, opisy oraz inne refleksje wymyślić i dorzucić, a tu klops :(
Czasu brak.
Albo pogoda na foty nie ta, albo zmęczenie ogólne dokucza lub też brak chęci, weny - czasem.
Zarobiona jestem do imentu.
Pracuję nad tym aby sporządzić grafik zajęć i wdrożyć go w życie.
Inaczej, nie da rady uporządkować czegokolwiek.
Jestem zodiakalną Panną więc z rozgardiaszem mi nie po drodze :) 
Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Jak Panna to porządek musi być :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Panny są bardzo ładnymi człowiekami i dobrze zorganizowane :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, czasem myślę, że przyszłam na ten świat za wcześnie lub za późno...
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie przejmuj się
    I tak Cię lubimy.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w podobnej sytuacji i jest mi raźniej z Tobą :))) BDB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że wiele osób jest w "podobnej sytuacji" więc trzymajmy się razem!
      Wzajemne wsparcie zawsze mile widziane :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. z godną uwiecznienia (gdziekolwiek) cierpliwością, oczekuję na wpisy i zdjęcia... a te robione podczas kiepskiej pogody też są ładne.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Mam nadzieję, że ta cierpliwość się opłaci.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cytuję
    "Jestem zodiakalną Panną więc z rozgardiaszem mi nie po drodze :)"
    Potwierdzam!
    Zodiakalny Panicz

    OdpowiedzUsuń