Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

środa, 28 lipca 2010

Witam wszystkich serdecznie:)

Właściwie, to nie założyłabym bloga, gdyby nie chęć uczestniczenia w współtworzeniu http://polskiewrzeciona.blogspot.com/.
Zainteresowało mnie jakiś czas temu przędzenie na kołowrotku, przeczesałam internet, ale dopiero rozmowa i kontakt z Sabiną (Fouzune) zmobilizowało mnie do działania! Jeszcze raz wielkie dzięki za info i inspirację!
Jestem wielką entuzjastką tworzenia od podstaw i z przyjemnością patrzę na renesans polskiego rękodzieła.
Prezentuję z dumą moje pierwsze dzieło: przędzę artystyczną:) z czesanki merynos.



Nie znam się jeszcze na grubościach i ply ale wydaje mi się to teraz zbędne.
Staram się aby nie utracić świeżości spojrzenia na temat tej nowej techniki.

4 komentarze:

  1. Pięknie wygląda;)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma świetne kolory! I wygląda bardzo artystycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i witam Cię wirtualnie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, witam:) miałam co prawda techniczne kłopoty z tym blogiem, ale to już chyba za mną...

    OdpowiedzUsuń