Jeśli czytasz, to wpisz komentarz. Dziękuję!

wtorek, 27 września 2011

Różyczka

Ostatnio napisała do mnie Pani Monika z pytaniem, czy podejmę się wykonania broszki z tkaniny w kształcie róży. Nie było szczególnych wymagań: "ot zwykła różyczka". Zgodziłam się.Wkrótce nadeszła przesyłka z materiałem, pasek szer. ok. 12 cm, długość ok. 1 m. Tkaniną okazał się być delikatny jedwab drukowany w róże, fajny, graficzny wzór.
Troszkę czasu upłynęło, zanim siadłam do maszyny czym nieco podniosłam poziom adrenaliny Pani Moniki - w najbliższą sobotę ma ważną uroczystość a róża ma stanowić dodatek do kreacji.
Ale wiedziałam przecież, że dam radę i wszystko będzie na czas.
Dziś wykonałam fotki gotowej różyczce i przesłałam Pani Monice, była bardzo zadowolona. Przesyłka z broszką jest już w drodze...mam nadzieję, że na żywo będzie się również podobać.


Dodam tylko, że jest to pierwsza w życiu taka broszka, jaką wykonałam (i miałam trochę cykora, czy mi wyjdzie?).
A co Wy o tym sądzicie?

14 komentarzy:

  1. Bomba! Możesz takie produkować! Bardzo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna róża.Z doświadczenia wiem , że czym szlachetniejszy materiał tym róże wychodzą piękniejsze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna! Wygląda tak delikatnie jak prawdziwa róża!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent! Piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Lubię takie broszki i mam nadzieję, że nie jest to Twoja ostatnia. Już jestem ciekawa jak prezentowałaby się taka róża w innych kolorach :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo stylowa, chociaż chyba śliski materiał?
    Ciekawa jestem jak będzie wyglądała z całą kreacją :) i mam nadzieję, że będzie takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekna, super ją ułozyłaś, podziwiam bo materiał chyba mało podatny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna broszka. Właścicielka na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bomba! Nie wygląda na pierwszą;))) A będą kolejne?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cykor okazał się strachem co duże oczy miał... broszka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dzięki za miłe słowa. Nie myślałam, że ta broszka będzie się tak podobać!
    W takim razie pomyślę o następnych:)

    OdpowiedzUsuń